איך עוזרים לעסק בעזרת קידום אתרים בגוגל?

קידום אתרים בגוגל

זה ממש לא משנה אם אתה אינסטלטור, מנעולן, חשמלאי, מתווך או צלם. זה גם לא משנה אם אתה בעלים של מסעדה, חנות רהיטים, חדר כושר או מעבדה לתיקון סמארטפונים. המשותף לכל העסקים בישראל ובעולם בכלל הוא שכולם צריכים קידום אתרים בגוגל. למה?. תחשבו רגע על עצמכם או על מישהו שממש קרוב אליכם. כמה שאלות ביום או בשבוע אתם או אותו אדם שואלים את גוגל?. מסעדה מומלצת באשדוד, חנות צילום בתל אביב, חנות חיות בראשון לציון, איך מגיעים לחנות תאורה בפתח תקווה – אלו הן רק חלק קטן מהשאלות שאנחנו ועוד מליוני אנשים בישראל שואלים את גוגל מדי יום, שעה ודקה. כמעט כל שירות או מוצר להם אנו זקוקים, עוברים תהליך של בדיקה, המלצות, השוואת מחירים ושאילת שאלות בגוגל. אם אנחנו רוצים לקנות מוצר חדש שאין אנו מכירים, מחפשים מורה מקצועי לתחום מסוים אותו אנו רוצים לשאול – הכל עובר היום דרך מנוע החיפוש החזק בעולם – גוגל.

אז איך עוזרים לעסק בעזרת קידום אתרים בגוגל?

  1. מילות החיפוש שלכם – ברגע שאתם מקודמים בגוגל בין אם באמצעות קידום אורגני, קידום ממומן או שילוב של השניים אתם מאפשרים לאנשים שמחפשים שירות או מוצר שקשורים אליכם להגיע דרך אותן מילים מסוימות אל האתר או עמוד הפייסבוק שלכם. לצורך הדוגמא אם אתם מוכרים רהיטים, המקדם או חברת הקידום מולם תבחרו לעבוד יקדמו עבורכם מילים שרלוונטיות לעסק שלכם ולמוצרים אותם אתם מוכרים. מערכות ישיבה, ספות, שולחנות קפה, מזנונים כורסאות – אלו הן רק חלק מהמילים שיקודמו. איך? באמצעות כל מיני שיטות מבוססות קידום – כמו למשל כתיבת תכנים איכותיים על אותן מילות מפתח, החלפות קישורים, העלאת תמונות וסרטונים, הטמעת מודעות פרסומיות ועוד. כך לאט לאט, כאשר אנשים יחפשו מוצרים המבוססים על אותן מילות מפתח, הם יגיעו ישירות לאתר שלכם, שכן תהליך הקידום מטרתו לקדם את האתר שלכם לעמוד הראשון בגוגל.
  2. חשיפה – המילה חשיפה תפסה נוכחות מוגברת ברשת האינטרנט. למה? כי ברגע שאתם מחליטים לעשות קידום בגוגל, הפוטנציאל החשיפתי שהעסק שלכם מקבל הוא עצום עד לא נתפס. תחשבו כמה אנשים יכולים להגיע אליכם רק אם תעשו קידום נכון וממוקד מטרה לצרכים התואמים את התכנית העסקית ופונים אל קהל היעד שלכם. בנוסף, ברגע שמישהו הגיע אליכם דרך הרשת, הוא אוטומטית הופך ללקוח פוטנציאלי שלכם מה שמאפשר לכם לשמור אותו במאגר שלכם ולשמר אותו עד שהוא מונע לפעולה בין אם על ידי שליחת מסרונים, שליחת ניזולטרים במייל, רה-מרקטינג ועוד. יחד עם זאת, ברגע שאותו גולש הונע לפעולה וגם יצא מרוצה או שבע רצון מהמוצר/השירות שמכרתם לו, הסיכוי ששיטת ״הפה לאוזן״ תתפוס אצלכם עולה פי כמה והסיכוי שאותו לקוח גם ימליץ עליכם ברשתות החברתיות עולה גם הוא.
  3. הכרה – רשת האינטרנט היא למעשה הפלטפורמה הכי חזקה היום בכדי לאפשר לאנשים השונים להכיר אתכם, להיות מודעים לקיום שלכם. ברגע שאתם מחליטים לבצע עבודת קידום בגוגל, כאמור יותר אנשים מגיעים אליכם (חשיפה) ואז הם גם יכולים לחקור עליכם, לקרוא עליכם, להתעניין במוצר או בשירות אותו אתם מציעים. הכניסה של אותם אנשים לאתר שלכם, פותחת עבורם עולם חדש של מידע אותו הם לא הכירו קודם לכן.קידום אתרים בגוגל

לסיכום, קידום בגוגל הוא למעשה שיטת הפרסום, החשיפה, השיווק והמכירה הטובה, היעילה והפופולארית ביותר היום וכנראה גם בעתיד. אז נכון, זה הופך את התחרות לקשה יותר, עם דגש על תחומים תחרותיים ויחד עם זאת מאפשר לכם לבדל את עצמכם, מאפשר לכם להפוך טובים יותר מהאחרים, מאפשר לכם להגדיל את ההכנסות שלכם, להשתפר כל הזמן, לחשוף את עצמכם לעוד ועוד לקוחות חדשים ולשמור על רף גבוה ביחס לאחרים וביחס לעצמכם. אם עדיין אתם לא מקודמים בשום צורה, זה הזמן לעשות מחקר שוק מעמיק ולהתחיל לקדם את עצמכם בגוגל כי זה המפתח להצלחה.

מודעות פרסומת